مغز گردو، بخشی از میوه گردو است که بازوی مغزی آن را تشکیل می‌دهد. این مغز درون پوسته سخت و مقاومی که حفاظت کننده برای میوه گردو است، قرار دارد. مغز گردو به عنوان یک منبع غنی از مواد مغذی شناخته شده است و در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع فروش عمده مغز گردو | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


مغز گردو، بخشی از میوه گردو است که بازوی مغزی آن را تشکیل می‌دهد. این مغز درون پوسته سخت و مقاومی که حفاظت کننده برای میوه گردو است، قرار دارد. مغز گردو به عنوان یک منبع غنی از مواد مغذی شناخته شده است و در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش عمده مغز گردو | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



مغز گردو، يك منبع عالي از چربي‌هاي سالم مانند اسيدهاي چرب بي‌اشباع و امگا 3 است. همچنين، مغز گردو حاوي مواد معدني مانند منيزيم، فسفر، پتاسيم و كلسيم، و ويتامين‌هايي همچون ويتامين E و ويتامين B6 مي‌باشد. براي بهبود سلامتي مغز، كاهش التهابات و حفظ حافظه، مصرف مغز گردو توصيه مي‌شود. همچنين، اين مغز در تهيه شيريني‌ها، كلوچه‌ها، سس‌ها، سالاد‌ها، و غذاهاي گرم و سرد، به كار مي‌رود.

فروش عمده مغز گردو | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت فروش عمده مغز گردو-فروش گردو-فروش عمده گردو تويسركان-پخش مغز گردو در تهران-قيمت مغز گردو ۱۴۰۰ خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع فروش عمده مغز گردو را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
فروش عمده مغز گردو | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع فروش عمده مغز گردو در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت فروش عمده مغز گردو-فروش گردو-فروش عمده گردو تويسركان-پخش مغز گردو در تهران-قيمت مغز گردو ۱۴۰۰ با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از فروش عمده مغز گردو را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

فروش عمده مغز گردو | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و فروش عمده مغز گردو و قيمت فروش عمده مغز گردو-فروش گردو-فروش عمده گردو تويسركان-پخش مغز گردو در تهران-قيمت مغز گردو ۱۴۰۰ كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

فروش عمده مغز گردو | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

انواع مغز گردو
مغز گردو سفيد
مغز گردو سفيد از لحاظ ظاهر زيباترين نوعمغز گردو محسوب مي شود. اغلب مغز گردو سفيد را در صبحانه با پنير ميل مي شود. از نظر قيمت اين نوع مغز گردو از ديگر مغزها گران تر است. به سبب اين كه اكثر افراد فكر مي كنند كه هر چقد گردو سفيدتر باشد بهتر است در صورتي كه بايد به چربي و تازگي، اندازه گردو و طعم و بوي آن بيشتر اهميت داده شود. به دليل اين كهمغز گردو طرفداران بيشتري دارد و در بين مغزها بسيار محبوب است اغلب گران تر از ديگر مغز گردوها مي باشد.
مغز گردو معمولي
مغز گردو معمولي از لحاظ ظاهر، داراي ظاهري به رنگ قهوه اي روشن البته بستگي به مكان فروش اين گردو نيز دارد احتمال دارد رنگ آن تيره تر يا روشن تر باشد. اغلب فروشنده ها مغز گردويي كه نه تيره باشد كه بتوان به آن گردو خورشتي گفت و نه آنقدر روشن است كه در گروه مغز گردو سفيد قرار داد را مغز گردو معمولي مي نامند. قيمت مغز اين گردو ثابت نيست و به فروشنده بستگي دارد اما چيزي بين مغز گردو خورشتي و سفيد است. از لحاظ كيفيت بامغز گردوتفاوتي ندارد فقط رنگش كمي تيره تر است و از لحاظ چرب بودن و خوش خوراك بودن و تازه بودن با مغز گردوهاي سفيد يكسان است.
مغز گردو خورشتي
مغز گردو خورشتينسبت به ديگر مغزها داراي رنگ پررنگ و سياه مي باشد. بنابراين اين مغز اغلب در خورشت كاربرد دارد. اين مغز گردورا با نام مغز گردو فسنجونيمي شناسند. توجه داشته باشيد كه سياه بودن اين گردو ربطي به كيفيت پايين آن ندارد چه بسا مغز گردو خورشتي به سبب درشت بودن كيفيتي بالاتر ازمغز گردو سفيد داشته باشد ولي به سبب رنگ آن جذابيت كمتري داشته باشد و همين دليل موجب شده قيمت مغز گردو خورشتي ازمغز گردو سفيد كمتر باشد.
نمونه مختلف مغز گردو را بهتر بشناسيد؟
نمونه هاي گردو را مي تواند به دو گروه رنگ و شكستگي دسته بندي كرد:
رنگ :
از نظر رنگ مغز گردو به روش هاي زير دسته بندي مي شوند:
1 - مغز گردوي سفيد يا شكري
به مغزهايي گفته مي شود كه معمولا حداقل %75 رنگ آن ها سفيد شكري تا كرم روشن باشد.
2 - مغز گردوي رنگ قهوه اي روشن
به مغز گردوهايي گفته مي شود كه معمولا رنگ اغلب آن ها حداقل %75كرم روشن تا قهوه اي روشن باشد.
3 - مغز گردوي قهوه اي
به مغز گردوهايي مي گويند كه معمولا رنگ آن ها حداقل %75 قهوه اي تا قهوه اي سوخته تا تيره باشد.
4 - مغز گردوي قهواي پر رنگ ( سوخته)
به مغز گردوهايي گفته مي شود كه معمولا رنگ آن ها حداقل %75 قهوه اي تا قهوه اي سوخته تا تيره باشد.
شكستگي :
از نظر رنگ شكستگي، مغز گردو به روش هاي زير دسته بندي مي شوند:
1 - گردوي دوپر
اين گردويي است كه حداقل 7 الي 8 مغز آن سالم مي باشد. بيشتر از 85 درصد از قسمت ها از لحاظ وزن به اندازه نصف مغز گردو و الباقي آن ها از لحاظ وزن به اندازه سه چهارم نصف مغز گردو مي باشند.
2 - مغز گردوي چهارپر
مغز گردوي چهارپر به مغزي گفته مي شود كه حداقل 80 درصد از قسمت ها از لحاظ وزن به اندازه ي يك 4/1 مغز گردو مي باشند.
3 - مغز گردوي دندانه اي
مغز گردوي دندانه اي به مغز گردويي گفته مي شود كه حداقل 80 درصد از قسمت ها از لحاظ وزن به مقدار 6/1 مغز گردو مي باشد.
فروش عمده مغز گردو | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت فروش عمده مغز گردو-فروش گردو-فروش عمده گردو تويسركان-پخش مغز گردو در تهران-قيمت مغز گردو ۱۴۰۰ مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 299 بازدید دیروز 327 بازدید کل 591924

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .